loading...
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
آخرین ارسال های انجمن
issarr بازدید : 589 شنبه 30 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

س - سلام و عرض ادب.. در ابتدا ممنونم از کانال بسیار خوبتون. بنده فرزند جانباز ۲۵ درصد هستم و با سابقه کار بالای ۹ سال.ولی هیچ ترتیب اثری جهت تبدیل وضعیت استخدامی من ندادن..و میگن شامل قوانین صداوسیما نمیشود..
باید چیکار کنم؟ ممنونم میشم راهنمایی بفرمایید

ج- قبل از قانون برنامه ششم مصوبه اي از مجلس براي تبديل وضعيت استخدامي فرزندان ايثارگران وجود نداشت . اكنون با قانون برنامه ششم بنياد و ايثارگران بايد پيگير اين موضوع باشند .  برابر تبصره 1الحاقي به ماده 21 قانون جامع در قانون برنامه ششم ،  وضعیت استخدامی مشمولان این ماده حداکثر پس از  سه ماه رسمی‌قطعی می‌گردد.

س - با عرض سلام و خسته نباشید اینجانب فرزند جانباز 65درصد و دارای هشت سال اسارت هستم خواستم بدونم میتونم با مدرک دیپلم با سهمیه ای که دارم جایی در اداره جات کشور مشغول بشم با تشکر از شما

ج- شما مشمول سهيمه استخدامي هستيد ولي بايد داراي شرايط ديگر اعلامي در مجوزهاي استخدام باشيد. اكنون دارا بودن مدرك تحصيلي دانشگاهي يكي از شرايط عمومي استخدام است لذا بدون داشتن مدرك دانشگاهي استخدام شما سخت خواهد بود.

 

 

 

س - باعرض ارادت خدمت برادر بزورگوار وخسته نباشید سوال خیلی از برادران جانباز میباشد که بعد از سی سال از گذشت مجروحیت وجانبازی جهت گرفتن گواهی مجروحیت به سپاه همدان می فرمایند که شماها برگه پایان ماموریت درپرونده ندارید  می شود بعد چندین سال که پایان خدمت هم صادرشده گواهی پایان ماموریت نداشته باشیم حال ا ینکه برادران مسوول درسپاه می فرمایند اشتباه ازطرف ما بوده نگهداری نکردیم سوال اینکه بنده درسال65 در منطقه کردستان بودم وهیچ کدام از برادران سپاه که رسمی باشند ازهیچ یک آدرس ندارم یاشهیدشدن یا به شهرخود رفتند وضمنا" اکثر هم دوره خدمتی بنده از برادران تواب بودن خواهشمند است راهنمایی فرمائید بعد سی سال گذشت زمان وبا این سن سال کجا دنبال یاران قدیمی وباوفای خود بگردم این چه قانونیه ستاد مشترک درست کرده بازهم ممنونم از زحمات

ج- متاسفانه به دليل نبود يك سازو كار مناسب در نگهداري سوابق رزمندگان ، جانبازان  ... اين مشكل در تهيه مداركي كه مرور زمان شامل آنها شده وجود دارد.اما اين مشكل مانع از اجراي تعهدات  رده هاي خدمتي به شما نيست و قطعا" با پيگيري امثال شما ، ناچار خواهند بود فكري براي اين موضوع بكنند.

 

س - سلام خسته نباشید من سربازجنگ بودم26ماه و9 روزجبهه درکارتم زدن بیست وهشت ماه خدمت کردم بیش ازبیست سال سابقه بیمه دارم ازنیمه دوم نودو دوبیکارم ایابه من کارمیدن ویاحقوق میدن که زندگیم وبگذرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

ج- شما به عنوان رزمنده مشمول سهميه استخدامي هستيد . چنانچه فاقد شغل و درآمد باشيد با مراجعه به ساتا مي توانيد تقاضاي برقراري كمك معيشت كنيد. امور خود را از طريق ( ساتا ) سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح پيگيري كنيد.

 

س - با سلام و عرض ادب خدمت شما یک سوالی از شما داشتم،من جانبازی 25 درصد میباشم و خودم هم ارتشی بوده و حالت اشتغال هستم و از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت میکنم در خصوص ماده 38 میخواستم بدانم چرا تعدادی از جانبازان مشمول این ماده میشوند ولی برای تعدادی دیگر از جمله بنده این ماده لحاظ نشده است،آیا این کار مطابق قانون میباشد؟

ج- آيين نامه اجرايي ماده 38 توسط ستاد كل نيروهاي مسلح تهيه شده و با ابلاغ آن اين مشكلات به حداقل خواهد رسيد. مطالبه جامعه ايثارگري بايد درخواست تسريع در ابلاغ اين آيين نامه باشد.

 

 

 

س - این هدیه  ( هديه ايثار )‌رو از کجا باید مطالبه کرد و دست چه گروهی هست

ج- هديه ايثار براي جانبازان است و بايد از رده خدمتي كه در آن جانباز شده ايد پيگيري كنيد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عضو کدام دسته از ایثارگران هستید؟
    چگونه با کمپین تلگرامی رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد آشنا شدید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2817
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 899
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 486
  • باردید دیروز : 274
  • گوگل امروز : 37
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 2,621
  • بازدید ماه : 7,865
  • بازدید سال : 40,615
  • بازدید کلی : 1,501,309