loading...
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجید در تاریخ 1397/06/09 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت همه شما دوستان عزیز والااااا الان مدت زیادی نیست که با این سایت آشنا شدم مطالبش بد نیست و حرفای خوبی میزنن ولی متاسفانه عملی نیست مثل حرفای سران مملکت که فقط خوب حرف میزنن ولی پای عمل که می‌رسد هیچی ازش بیرون نمیاد من متولد سال 1347 هستم که بعد اینکه دیپلم گرفتم نتونستم بدانشگاه برم چون اونموقع هم سمیه ای بود وما مجبور شدیم بریم سربازی که بعد 45 روز آموزش ما رد تقسیم کردن ومارو بردن گردان عملیاتی جندالله در غرب کشور که دوسال تمام در این گردان عملیاتی بودیم نزدیک نه ماه با کومله ودمکرات کردستان و زمستان که هوا سرد میشد ما رو به سمت جنوب و عملیات برون مرزی میبردن حالا بگذریم که چقدر از دوستامون شهید و اسیر شدن وچقدر مجروح ی عده مثل منم مجروح شدن ولی چون زیاد مجروح شدنمون شدید نبود دنبالش نرفتیم وبیخیال شدیم تو این دوسال کل شهرای مرزی غرب وشمال غربی کشور رو ما رفتیم واسه عملیات وجنگهای چریکی وچقدر بدبختی کشیدیم تا حالا هم هیچ ادعایی نداشتیم ونداریم ولی وقتی بعصیها رو میبینم که با چه حرص و ولعی دنبال مال دنیان خیلی دلم واسه اون بچه‌ها که اون همه سختی ها رو کشیدن و هیچ چشمداشتی هم ندارن بعد این عده همچی رو مال خود میدونن خیلی دلم میسوزه حالا با خوندن این سایت شما یکم یکم دلگرم شدم البته اینم میدونم که فقط شعاره ولی بازم خوبه که ی عده هرچند کم بازم بفکر ما هستن و این باعث دلگرمیه واسمون دوست عزیز وقتی آقای احمدی نژاد رئیس جمهور شدن یکعده از بچه‌ها گفتن بیا برو از بهداری گردان ی نامه بگیر که مجروح شدی تا این هجده سال رو بهت بدن و ماهانه هم ی حقوق بهت تعلق بگیره گفتم از پول کی بمن میدن بعد مگه حلاله اونم گیرم من یک روز تو بیمارستان بوده باشم مگه چی شده که بخوام پولشو بگیرم و... خلاصه نرفتم دنبالش چون به ی چیزایی اعتقاد داشتم ولی الان بعد چند سال پشیمونم چرا اینکارو نکردم خیلیم پشیمونم چرا باید ی عده اینطوری ملیاردی ببرن و آب از آب تکون نخوره بعد ی عده اون همه بدبختی بکشن حالا علاوه بر اینکه چیزی بهشون نمیدن ی تشکر خشک و خالی هم ازشون نکنن اره دوست عزیز دلم خیلی پره ولی چه فایده

این نظر توسط عدالحمید ابطحی در تاریخ 1397/01/29 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

با سلام

بنده از تاریخ 67/07/18 الی 68/07/18 در استان کردستان ( که آن موقع گفته می شد جزو مناطق عملیاتی است ) سرباز بوده ام.( در کمیته انقلاب اسلامی )
سوال این است که در حال جاضر می توانم این مدت را به عنوان جبهه استفاده کنم.

این نظر توسط رزمنده در تاریخ 1397/01/18 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

سلام من تا 2/11/68 در بدترین شرایط در قرارگاه برون مرزی رمضان خدمت داوطلبانه داشتم با آنهمه سختی وآماده برای مرگ جزء جبهه حساب میشه یانه در آن زمان هنوز صدام بر قدرت سوار بود اگر مارا در داخل خاک عراق می گرفت زنده زنده پوستمان را میکند الان یارو برای خودش پشت میز نشسته میگه بعد از قطعنامه جبهه نیست آخه مرد نا حساب من در طول سه ما در زمستان 68 دو با رفتم تا بغداد الان هم بچه دار نمیشم خداوند هدایت کند شما را االله اکبر

این نظر توسط بهزاد ایرانشاهی در تاریخ 1396/12/07 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

با سلام دستت درد نکنه خدا پدر امسال شما رابیامرزد بنده سال 61 درعملیات رمضان هم شیمیایی شدم هم موج گلوله توپ گرفتم رفتم بسیج بعد یکسال دوندگی برگه حضوردر منطقه جنگی را دادند صورت سانحه ندارم بچه های همرزم رفتند بیمارستان اهواز گفته ما هیچ مدرکی نداریم خداوکیلی تکلیف ما چیه اخه اونزمان کدوم رزمندهای بفکر کاغذ ومدرک بود مسیولین یدره انصاف داشته باشید خدایی 30 سال مشکل اعصاب دارم نفسمکم میارم دیگه سرتون درد نیارم دوستون دارم همرزما یاد شهد منصور لک بخیر شهید پروانه وخیل شهیدان لرستانو خوزستان.

این نظر توسط علي قوامي شيرازي در تاریخ 1396/11/17 و 8:49 دقیقه ارسال شده است

با سلام اينجانب مدت 1/5 سال در زمان جنگ در ژاندارمري بوشهر بودم اًيا بوشهر منطقه جنگي بوده يا خير

این نظر توسط سیروس رجبی در تاریخ 1396/10/09 و 13:28 دقیقه ارسال شده است



با سلام و احترام؛به عرض میرسانم دفاع از خاک وطن اسلامی مان ، در هر لباس و صنفی ،وظیفه ای مقدس است.که بر عهده همه ایرانی هاست.از آنجایی که کشور عزیز اسلامی مان همیشه در معرض تهدید و هجوم دشمنان منطق ای و فرا منطقه ای قرار دارد، چه زمان جنگ و چه زمان بعد جنگ 8سال دفاع مقدس دفاع و حفاظت از نقاط مرزی از اهمیت قابل توجه ای برخوردار است . همانطور که مسحضرید از بعد پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون شهدای بسیاری در مرزهای شرقی و غربی کشور عزیزمان داده ایم که نشان از کینه و فتنه دشمنان در منطقه است.و آنهای که به پاسداری از مرزها پرداخته و می پردازند در واقع هر لحظه آماده ایثار و شهادت بوده و هستند.چه قبل جنگ ،زمان جنگ یا بعد از جنگ باشد،فرقی نمیکند.خیلی ها دست به هرکاری میزنند تا خود یا فرزندانشان در مناطق مرزی خدمت نکند.همه کسانی که بعد از آتش بس سال 1367در منطقه بودند، چه کادر و وظیفه ارتش وچه سپاهی و بسیجی برای هر ایثاری آماده بودند وچه بسیاری از این افراد بعد از آتش بس به شهادت رسیدند.آنها حتی بعد از2تا3سال بعداز آتش بس در آن منطقه جنگی ماندن تا خطر کاملا برطرف شود. به خصوص در منطقه غرب کشور که گروهای تروریستی و منافقین همچنان فعال بودند.دفاع و حفاظت از آن منطقه حائز اهمیت زیادی برای کشورمان بود.در حال حاضر هم هنوز آن مناطق برای مرزبانان خطرناک است.
اما آنچه در این چند سال اتفاق افتاد تبعیضی بود که بین رزمندگان و سایر ایثارگران وجود دارد.متاسفانه رزمندگان سهم کمتری از امتیازهای ایثارگری برخوردار شدند. و از طرفی تبعیضی است که بین خود رزمندگان وجود دارد و آن جداکردن رزمندگان زمان جنگ با رزمندگان پس از آتش بس میباشد.نیروهای که پس از جنگ در منطقه ماندند برای حفاظت ماندند نه برای تفریح و سرگرمی! این نیروها در همان چادرها وسنگرها،کانالها،دیده بانیها،...در منطقه ماندند و آماده جان فشانی بودند برای کشور عزیز اسلامیشان ! ماندند چون مسئولین منطقه را نا امن میدانستند.ماندند چون چون مسئولین احساس خطر میکردند! ماندند چون ..
و الان هم مرزبانان !!!چرا با دوگانگی به نیروها نگاه میشود ؟! ایا اینها، نیرو ایرانی نبودند و نیستند؟!آیا این افراد از مناطق و مرزهای ایران اسلامی عزیز دفاع نکردند و نمی کنند؟! چرا این همه بی عدالتی؟!
من خودم ،در سال1367پس از دیپلم به سربازی رفتم ،ولی جنگ آتش بس شده بود،و من 2سال خدمتم را در منطقه غرب کشوردر لشگر58تکاور ذوالفقار ،در محور گیلانغرب –نفت شهر،در شرایط واقعا بد که کمترین امکانات پشتیبای و نظامی را داشتیم حضور داشتم.که گواهی آن را دریافت کرده ام . ما روز ها به حفر کانال مشقول بودیم وشب ها روی ارتفاعات نگهبانی میدادیم و یا برای شناسایی تا داخل خاک عراق میرفتیم.ودر سنگرهای پر مار و عقرب میخوابیدیم .وهمیشه در خطر کمین نیروهای دشمن، منافق و اشرار منطقه بودیم.
ولی متاسفانه به خاطر بخشنامه ای که تا تاریخ آتش بس استفاده از مزایای ایثارگری مجاز میداند،تا کنون که بیش از 20سال سابقه کارمندی دارم از هیچ مزایایی استفاده نکردم. مگر این بخشنامه آیه قرآن است که اشتباه نباشد.چرا تا کنون بازنگری نشده است ؟! چرا این همه قوانین ایثارگری بازنگری و احیاء شده ولی این بخشنامه عده ای را از حق و حقوق قانونی محروم نموده است ؟!
حتما باید یک مسئول مملکتی همچین مشکلی داشته باشد تا اقدامی شود !! چرا در این کشور اسلامی چنین بی عدالتی ها وجود دارد؟
حتما باید کشته یا ناقص میشدیم تا به حساب بیاییم!!
از مسئولین دردمند و رسانه ها تقاضا دارم ضمن رسیدگی به این بی عدالتی و احیاء حق و حقوق ما رزمندگان قدیمی، این تبعیض را برداشته تا انگیزه ای برای مرزبانان جدید و مرحمی برای رزمندگان قدیمی باشد.

این نظر توسط Hamid در تاریخ 1396/09/24 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

با سلام
پدر بنده تا 11 9 68 در جبهه جنوب در منطقه جنگی دارخوین در جنوب بودن، آیا طبق قانون جدید تا این تاریخ هم حساب میشه؟؟
در جدول منظور از درصدها چیه؟
با تشکر از مدیریت محترم

این نظر توسط روح الله در تاریخ 1396/09/14 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

قضیه این سه درصد و 1.5 درصد چیه؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عضو کدام دسته از ایثارگران هستید؟
    چگونه با کمپین تلگرامی رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد آشنا شدید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2817
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 900
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 34
  • گوگل دیروز : 34
  • بازدید هفته : 2,566
  • بازدید ماه : 6,114
  • بازدید سال : 49,423
  • بازدید کلی : 1,510,117