loading...
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
آخرین ارسال های انجمن
abedi بازدید : 65 یکشنبه 14 مهر 1398 نظرات (0)

🔴 تغییرات کنکور و ساماندهی سهمیه‌ها به کنکور ۹۹ نمی‌رسد دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: 🔸 ساماندهی سهمیه های کنکور در کنار کنکور در مرحله مطالعه و بررسی است. 🔸 در خصوص بحث کنکور سال‌ها است که یک موضوع مرتب تکرار می شود و آن هم این است که مثلا عنوان می شود در سال فلان، نظام کنکور کشور تغییر می کند. این موضوع باعث شده فشار سنگینی روی دانش آموز باشد چراکه آینده علمی وی تعیین می شود و تنها یکبار در سال اتفاق می افتد. 🔸 در حال حاضر چیزی که درباره آن بحث می کنیم این است که ظرف ۶ ماه آینده این مدل منطقی را جمع بندی کنیم. قرار هم نیست از صفر شروع کنیم چون سابقه مطالعاتی آن وجود دارد. 🔸 با سازمان سنجش آموزش کشور و ذی نفعان دیگر مانند آموزش و پرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم به یک جمع بندی برسیم، حرف قطعی نمی توانیم بزنیم اما به طورحتم کاری که درباره کنکور و سهمیه ها صورت می گیرد به موازات هم بوده و هیچکدام آنها سال ۹۹ اجرایی نخواهد شد. 🔸 درحال حاضر دانش آموزان خود را با این مدل تطبیق داده اند و اگر بنا باشد مدل تغییر کند دچار سردرگمی و نگرانی می شوند.

abedi بازدید : 183 شنبه 07 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

#پروژه کسر خدمت


مرکز حدیث ولایت دانشگاه جامع امام حسین(ع) در راستای حمایت از  نخبگان و پژوهشگران و نیز پیشبرد پروژه‌های خود از میان دانشجویان و یا فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مسلط به ترجمه معکوس اقدام به جذب همکار تحقیقاتی و اعطای کسری خدمت می‌نمایید.

شرایط لازم:

– اشتغال به تحصیل یا فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

-توانمندی انجام پژوهش به تشخیص مرکز حدیث ولایت

-باقی بودن حداقل ۶ ماه از معافیت تحصیلی


توانمندی مورد نیاز:

-مهارت ترجمه معکوس در حوزه‌های زبانی انگلیسی، عربی، فرانسه، اسپانیولی و روسی


 علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و سیر مراحل، اطلاعات و رزومه کامل خود را در سامانه کسر خدمت دانشگاه جامع امام حسین(ع) به آدرس http://msp.ihu.ac.ir ثبت نموده و در همین راستا، زمینه همکاری «علوم انسانی» و مرکز حدیث ولایت به عنوان مرکز همکار انتخاب گردد.

در صورت احراز شرایط اولیه به داوطلبان اعلام و پس از برگزاری آزمون، سیر مراحل قانونی صورت می‌پذیرد.

abedi بازدید : 158 چهارشنبه 11 مهر 1397 نظرات (0)

🔴 مهم


تصمیمات دیوان بین‌المللی دادگستری در مورد مناقشه ایران و آمریکا


🔸آمریکا بر اساس تعهداتش ذیل پیمان مودت، باید به نحوی مقتضی هر مانع بر آمده از دستور ۸ می ۲۰۱۸ بر صادرات آزاد دارو و تجهیزات پزشکی، محصولات کشاورزی و قطعات و تجهیزات یدکی هواپیماهای مسافرتی از جمله تعمیرات و گارانتی و بازرسی لازم برای ایمنی هوانوردی را رفع کند.


🔸در صدور مجوز مبادلات مالی و انتقال پول مرتبط با اقلام فوق‌الذکر نباید هیچ مانعی ایجاد شود.


🔸طرفین باید از هر اقدامی که مناقشه را تشدید کرده و یا دامنه آن را گسترش داده و حل مناقشه را دشوارتر کنند، خودداری کنند.


🔸تدابیر فوق الذکر موقت هستند و تا زمان حصول رأی نهایی دیوان، برای طرفین الزام‌آور خواهند بود.


🔸هر سه تصمیم اعلام‌شده دیوان، به اتفاق آرا میان قضات به دست آمده است./فارس

bahar بازدید : 123 شنبه 07 مهر 1397 نظرات (0)

‍ ‍ ●✴انا لله و انا الیه راجعون ●✴


بدینوسیله  درگذشت برادر  جانباز معزز

علی محسنی  کیاسری را


 خدمت  خانواده محترم و

جانبازان عزیز تسلیت  وتعزیت  عرض می نمایم 


از خداوند منان غفران  وامرزش  الهی را برای  ان مرحوم وصبر وشکیبایی را برای بازماندگان

  عزادار مسئلت  می نمایم

  روحش شاد ویادشان گرامی

 

                  💠 ملایی ⚫️

bahar بازدید : 128 شنبه 07 مهر 1397 نظرات (0)

💠ارتباط مستقیم ایثارگران با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی حاج آقا دکتر نوروزی

جهت سهولت در مکاتبات با دکتر نوروزی این کانال ایجاد گردیده

https://t.me/artbat20

bahar بازدید : 158 پنجشنبه 05 مهر 1397 نظرات (0)
✔ارتباط مستقیم ایثارگران 
با رییس فراکسیون ایثارگران
 مجلس شورای اسلامی حاج آقا دکتر نوروزی
جهت سهولت در مکاتبات با 
💠دکتر نوروزی این کانال ایجاد گردیده
https://t.me/artbat20
bahar بازدید : 136 پنجشنبه 05 مهر 1397 نظرات (0)

‍ ‍ 📌پیام مقام معظم رهبری که امروز توسط ریاست عالی بنیاد شهید قرائت شد 


🍃🌹🍃 تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست🍃🌹🍃


💠 رهبر معظم انقلاب به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران پیامی صادر کردند.


بسم الله الرحمن الرحیم


🍃🌹🍃هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و افق‌های تازه آشکار می‌گردد و فراز و نشیب‌های این راه پر افتخار نمایان‌تر می‌شود، ارزش جانبازی شهیدان جلوه بیشتر می‌یابد. آنان با خون خود بنیان این سازه عظیم و پرشکوه را مستحکم کردند و نهال نو رسی را به درخت ستبر و ریشه داری تبدیل نمودند. میدان مجاهدت در عرصه‌های گوناگون همچنان گشوده است، و قله جهاد، شهادت است؛ فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر.


🍃🌹🍃تکریم شهیدان، و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست.🍃🌹🍃


والسلام علیکم و رحمة الله


سیدعلی خامنه ای

bahar بازدید : 127 پنجشنبه 05 مهر 1397 نظرات (0)

🔴ایثارگران بدانند


✅ ماده ۲۰ـ بنیاد موظف است با هماهنگی وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سازمان بهزیستی کشور به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری، پیشگیری و درمان جهت ارتقای سطح سلامت و تأمین بهداشت روانی ایثارگران و خانواده ایشان «مراکز مشاوره‌ای و مددکاری ایثارگران» را تأسیس نماید.


🔸تبصره ـ آیین‌نامه اجرائی این فصل ظرف سه ماه پس از تصویب این قانون توسط بنیاد و با همکاری وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ستادکل نیروهای مسلح تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.


🔸ماده ۲۲ ـ بنیاد حسـب مورد به همسـر و والدین شاهد، جانبازان و آزادگان، که بنا به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد دارای عائله تحت تکفل قانون محجور و معلول (ذهنی، جسمی، حرکتی) باشند، علاوه بر پرداختی‌های موضوع این قانون، در صورتی که نسبت به نگهداری فرد یا افراد یادشده در میان خانواده اقدام نمایند، حداقل به میزان یارانه موضوع قانون جامع حمایت از حقوق معلولان پرداخت می‌نماید.


🔸ماده۲۳ـ بنیاد مکلف است به کلیه والدین شاهد به میزان معادل یک و نیم برابر حداقل حقوق کارکنان دولت مستمری پرداخت نماید.


🔸ماده۲۴ـ همسران شاهد، همسران جانبازان پنجاه درصد (۵۰%) و بالاتر، شیمیایی و اعصاب و روان (متوفی یا در قید حیات) و همسران آزادگان با سابقه اسارت پنج سال و بالاتر که قبل از اسارت با آنان ازدواج نموده‌اند، در صورت شاغل بودن می‌توانند با پنج سال سنوات ارفاقی از امتیاز بازنشستگی پیش از موعد با دریافت حقوق و مزایای کامل بهره‌مند گردند.


🔸تبصره۱ـ همسران شاغل جانبازان زیر پنجاه درصد (۵۰%) و آزادگان با سنوات اسارت کمتر از پنج سال براساس آیین‌نامه‌ای که به پیشنهاد بنیاد به تصویب هیأت وزیران می‌رسد از یک تا پنج سال سنوات ارفاقی بازنشستگی بهره‌مند می‌گردند.


🔸تبصره۲ـ کلیه همسران شاهد شاغل، همانند همسران جانبازان از کاهش ساعت کاری برخوردار می‌گردند.


🔸تبصره۳ـ رعایت شرط سنی مقرر در قوانین و مقررات بازنشستگی زودتر از موعد جانبازان الزامی نمی‌باشد.


🔴 لازم به توضیح است همسران و فرزندان شهداءی شاغل باستناد بند " خ " ماده ۸۷ برنامه ششم توسعه کشور ، " با هشت سال سنوات ارفاقی " میتوانند بازنشسته شوند.

(خ - کلیه فرزندان و همسران شهدای شاغل در دستگاههای موضوع ماده(۲) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران می‌توانند با حداکثر هشت سال سنوات ارفاقی و با دریافت حقوق و مزایای کامل بازنشسته شوند).

bahar بازدید : 128 پنجشنبه 05 مهر 1397 نظرات (0)


📷هم‌زمان با هفته دفاع مقدس

 دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را 

برای حضور جانبازان 

در استادیوم آزادی نظر گرفته‌اند.

abedi بازدید : 330 چهارشنبه 04 مهر 1397 نظرات (0)

📌  شرایط بهره‌مندی از فوق‌العاده همترازی با اعضای هیأت علمی


🔸رأی وحدت رویه شماره ۱۳۲۴ مورخ ۱۳۹۷/۵/۱۶هیأت عمومی دیوان عدالت اداری:


«با عنایت به اینکه قانونگذار به شرح ماده ۸ قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مصوب سال ۱۳۷۰ شرایط بهره‌مندی از فوق‌العاده همترازی با اعضای هیأت علمی را منحصراً به داشتن مدرک فوق لیسانس یا دکتری منوط کرده است و لذا لحاظ سوابق تجربی برای اعطاء همترازی در واقع توسعه حکم قانونگذار است و با این اوصاف شق ج بند ۳ ماده ۶ دستورالعمل اجرایی ماده ۸ قانون مذکور به لحاظ توسعه حکم قانونگذار قابل استناد نیست...»


👈 بر اساس قسمت ج از بند ۳ ماده ۶ این دستورالعمل، سوابق مربوط و مشابه قبل از اخذ مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری، معادل تجربه قابل قبول بعد از اخذ مدرک تحصیلی قابل احتساب می‌باشد

abedi بازدید : 215 پنجشنبه 29 شهریور 1397 نظرات (0)

چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ۹۷      مصادف با شب عاشورای حسینی حضور دکتر حاج حسن نوروزی درهیات مذهبی نسیم شهر به روایت تصویر

https://telegram.me/noruzi_majles10

abedi بازدید : 138 دوشنبه 26 شهریور 1397 نظرات (0)

💥💥💥خبرفوری

✅آگهی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۷


✔️به اطلاع متقاضیان می‌رساند کانونهای وکلای دادگستری ایران (عضو اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران- اسکودا) متشکل از کانون وکلای دادگستری مرکز، آذربایجان شرقی، فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، آذربایجان غربی، مازندران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گیلان، قزوین، خوزستان، کرمانشاه، همدان، قم، کردستان، گلستان، اردبیل، مرکزی، بوشهر، زنجان، لرستان، کرمان، البرز، چهارمحال و بختیاری، یزد و ایلام از طریق آزمون کتبی و طبق مقررات و قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت مصوب سال ۱۳۷۶ به تعداد مورد نیاز به شرح ذیل و با توجه به شرایط و موارد زیر کارآموز وکالت می‌پذیرند.


ادامه خبر:https://goo.gl/M4q1zj

abedi بازدید : 102 چهارشنبه 21 شهریور 1397 نظرات (0)

✔️چرایی عدم تعلق فوق‌العاده شغل به همسران شهداء


 ▪️مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش درباره چرایی اجرا نشدن برخی بندهای قانون جامع ایثارگران برای همسران شهدای شاغل در آموزش و پرورش نظیر تعلق فوق‌العاده شغل برای آنها گفت: ۱۵ هزار فرزند شهید فوق‌العاده شغل دریافت می‌کنند اما همسران شهدا دریافتی از محل این قانون ندارند و علت عدم اجرایی شدن آن است که آیین‌نامه اجرایی مربوط به ما ابلاغ نشده است.


▪️محمدرضا رزاقی  درباره میزان رشد فوق‌العاده شغل خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: طبق ماده ۵۱ قانون جامع ایثارگران، احکام ۲۵ درصد فوق العاده شغل به ۲۵ هزار خانواده جانباز، آزاده و فرزند شهید با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه از اول فروردین سال ۹۵ اجرا شد و حدود ۱۱ هزار جانباز و آزاده و ۱۴ هزار فرزندان شهدا مشمول شدند و افزایش ۲۵ درصد حداقل حقوق که ۲۲۵ هزار تومان بود برای آنها اعمال شد.

به گزارش ایسنا وی افزود: این فوق‌العاده شغل سال گذشته دو میلیون و ۵۸۷ هزار و ۵۰۰ ریال بود و امسال به دو میلیون و ۸۰۷ هزار و ۵۰۰ ریال رسیده است.

رزاقی آمار پیش ثبت‌نام انجام شده در مدارس شاهد را نیز اعلام کرد و گفت: پیش ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد تا کنون در پایه ابتدایی ۶۱ هزار و ۵۶۲ دانش آموز بوده است که نسبت به سال گذشته با تعداد ۶۳ هزار و ۳۷۵ نفر منفی ۲.۸۶درصد افت داشته است.

وی افزود: پیش ثبت نام دانش آموزان در پایه هفتم ۹۱ هزار و ۶۹۶ دانش آموز است که نسبت به سال گذشته با تعداد ۹۹ هزار و ۲۴۰ نفر منفی ۷.۶ درصد افت داشته است. در پایه دهم نیز این تعداد ۸۰ هزار و ۴۳۱ نفر است که نسبت به سال گذشته با تعداد ۸۰ هزار و ۴۹۴ دانش آموز منفی ۰.۸درصد افت داشته است.

به گفته مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در مجموع تاکنون ۲۳۳ هزار و ۶۸۹ دانش آموز پیش ثبت نام خود را امسال در مدارس شاهد انجام داده اند که این تعداد در سال گذشته ۲۴۳ هزار و ۱۰۹ دانش آموز است

bahar بازدید : 139 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

🔴ایثارگران بدانند


✅ ماده ۲۰ـ بنیاد موظف است با هماهنگی وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سازمان بهزیستی کشور به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری، پیشگیری و درمان جهت ارتقای سطح سلامت و تأمین بهداشت روانی ایثارگران و خانواده ایشان «مراکز مشاوره‌ای و مددکاری ایثارگران» را تأسیس نماید.


🔸تبصره ـ آیین‌نامه اجرائی این فصل ظرف سه ماه پس از تصویب این قانون توسط بنیاد و با همکاری وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ستادکل نیروهای مسلح تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.


🔸ماده ۲۲ ـ بنیاد حسـب مورد به همسـر و والدین شاهد، جانبازان و آزادگان، که بنا به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد دارای عائله تحت تکفل قانون محجور و معلول (ذهنی، جسمی، حرکتی) باشند، علاوه بر پرداختی‌های موضوع این قانون، در صورتی که نسبت به نگهداری فرد یا افراد یادشده در میان خانواده اقدام نمایند، حداقل به میزان یارانه موضوع قانون جامع حمایت از حقوق معلولان پرداخت می‌نماید.


🔸ماده۲۳ـ بنیاد مکلف است به کلیه والدین شاهد به میزان معادل یک و نیم برابر حداقل حقوق کارکنان دولت مستمری پرداخت نماید.


🔸ماده۲۴ـ همسران شاهد، همسران جانبازان پنجاه درصد (۵۰%) و بالاتر، شیمیایی و اعصاب و روان (متوفی یا در قید حیات) و همسران آزادگان با سابقه اسارت پنج سال و بالاتر که قبل از اسارت با آنان ازدواج نموده‌اند، در صورت شاغل بودن می‌توانند با پنج سال سنوات ارفاقی از امتیاز بازنشستگی پیش از موعد با دریافت حقوق و مزایای کامل بهره‌مند گردند.


🔸تبصره۱ـ همسران شاغل جانبازان زیر پنجاه درصد (۵۰%) و آزادگان با سنوات اسارت کمتر از پنج سال براساس آیین‌نامه‌ای که به پیشنهاد بنیاد به تصویب هیأت وزیران می‌رسد از یک تا پنج سال سنوات ارفاقی بازنشستگی بهره‌مند می‌گردند.


🔸تبصره۲ـ کلیه همسران شاهد شاغل، همانند همسران جانبازان از کاهش ساعت کاری برخوردار می‌گردند.


🔸تبصره۳ـ رعایت شرط سنی مقرر در قوانین و مقررات بازنشستگی زودتر از موعد جانبازان الزامی نمی‌باشد.


🔴 لازم به توضیح است همسران و فرزندان شهداءی شاغل باستناد بند " خ " ماده ۸۷ برنامه ششم توسعه کشور ، " با هشت سال سنوات ارفاقی " میتوانند بازنشسته شوند.

(خ - کلیه فرزندان و همسران شهدای شاغل در دستگاههای موضوع ماده(۲) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران می‌توانند با حداکثر هشت سال سنوات ارفاقی و با دریافت حقوق و مزایای کامل بازنشسته شوند).

abedi بازدید : 114 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)

ارتباط مستقیم ایثارگران با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی حاج آقا دکتر نوروزی

جهت سهولت در مکاتبات با دکتر نوروزی این کانال ایجاد گردیده

https://t.me/artbat20

bahar بازدید : 177 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)

ارتباط مستقیم ایثارگران با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی حاج آقا دکتر نوروزی

جهت سهولت در مکاتبات با دکتر نوروزی این کانال ایجاد گردیده

https://t.me/artbat20

abedi بازدید : 144 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)

🔸سردار غیب‌پرور: وقتی می‌گوییم دولت راه را برای کمک بسیج باز کند، تعارف نمی‌کنیم


رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

🔹بسیج برای برون رفت صنایع و کشاورزی از مشکلات حرف دارد؛ وقتی به دولت عرض می‌کنیم راه را باز کنید بسیج به کمک بیاید تعارف نداریم، الان زمان تعارف نیست.

🔹برخی گفتند علاج مشکلات اقتصادی، سیاسی است که حتماً اشتباه می‌کنند و چه بسا این بیان هدفمند باشد؛ ما یک بوی بد به مشام‌مان می‌خورد، یعنی می‌خواهند باب مذاکره را باز کنند!

🔹وجود عناصر فاسد را نمی توانیم کتمان کنیم، اگر در یک فضای سالم، جهادی، انقلابی حرکت کنیم کوثر را می‌سازیم.

🔹سیاست‌های کشور را مسئولان نظام مشخص می‌کنند و درباره مسائل دفاعی کشور نیازی نیست که اروپا به ما مشاوره دهد.

abedi بازدید : 142 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ثبت نام ۱۶۰ هزار بازنشسته و آغاز پرداخت تسهیلات از ابتدای مهر ماه سال جاری خبر داد.


لینک خبر👇👇

http://yon.ir/nMYI1

bahar بازدید : 147 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)

🌐 کانال ارتباط ایثارگران با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی مکاتبات ایثارگران کشور 

ارائه راهکارها جهت رفع مشکلات ایثارگران

https://eitaa.com/ertbat20

با سلام و عرض ادب


با هماهنگی بعمل آمده با حاج آقا نوروزی

کانال ارتباط مستقیم ایثارگران سراسر کشور با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی فراهم گردید


لازم است ابتدا دوستان عضو این کانال گردند 



هدف از تشکیل این کانال ارتباط مستقیم از طریق مکاتبه با ریاست محترم فراکسیون ایثارگران مجلس میباشد


دوستان عزیز توجه داشته باشند ابتدا مکاتبات و راهکارهای پیشنهادی جهت رفع مشکل  ایثارگران را به پی وی بنده ارسال نمایید پس از بررسی لازم در کانال درج در اختیار حاج آقا نوروزی قرار میگیرد


این کار جهت سهولت در ارسال مکاتبات به ریاست محترم فراکسیون ایثارگران مجلس صورت گرفته است 



با تشکر 

ملایی


@artbat20

bahar بازدید : 108 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)

‍ 🔴 بررسی سهمیه ایثارگران در کنکور تا مهرماه مسکوت ماند


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

🔸️ با توجه به ارائه پیشنهادات مختلف درباره سهمیه ایثارگری در کنکور، بررسی این موضوع تا پایان مهرماه به تعویق افتاد.

abedi بازدید : 152 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)

✅فرایند اقدام معافیت مددجویان


▪️اولین اقدامی که باید توسط مشمول انجام شود، تهیه دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی است. برای تهیه دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی از طریق دو راه می توانید اقدام کنید:


▫️مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس 10+ ) و یا وب سایت www.evazifeh.epolice.ir  ،دو راه تهیه دفترچه است. بعد از دریافت دفترچه ، صفحات و برگ های مورد نیاز باید تکمیل گردد ( اگر دفترچه را دانلود کرده اید ، صفحات مورد نیاز را پرینت بگیرید) ، صفحات و برگ های مورد نظر را در مقاله مدارک معافیت مددجویان مشاهده کنید.


▪️بعد از تکمیل فرم ها و جمع آوری تمامی مدارک ، مشمول به دفاتر پلیس +10 (خدمات الکترونیک انتظامی) که در مناطق مختلف وجود دارد مراجعه می کنند و با تکمیل فرم درخواست و ارائه مدارک لازم ، درخواست معافیت خود را ثبت می کنند.


▫️بعد از ثبت درخواست مشمول ، اطلاعات و صحت مدارک توسط وظیفه عمومی بررسی می شود. حتی استعلام از اداره ثبت احوال محل تولد پدر و مادر مشمول به صورت متمرکز از سوی وظیفه عمومی انجام می شود. همان طور که گفته شد صحت تمامی مدارک بررسی خواهد شد. بعد از استعلام از اداره ثبت احوال نامه استعلام از وظیفه عمومی رسیدگی کننده درخواست مشمول به دفاتر پلیس +10 (دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی) ارسال می شود.


▪️در گذشته بعد از استعلام مشمولان برای دریافت نامه استعلام ثبت احوال به مراکز وظیفه عمومی مراجعه می کردند و بعد از 5 روز از ثبت درخواست آن را به دفاتر پلیس + 10 تحویل می دادند ، که اکنون در اکثر موارد این مرحله توسط نظام وظیفه انجام می شود و نیازی نیست مشمولین این مرحله را انجام دهند. معمولاً زمان صدور کارت ورود معافیت به طور دقیق مشخص نمی شود و بین 2 هفته تا 2 ماه متغیر است.


▫️توجه کنید در گذشته مادری که تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی بوده و می توانست از معافیت مددجویان استفاده کند که تنها 2 فرزند پسر داشته باشد و بیش از این تعداد مجاز به دریافت معافیت برای هیچ یک از فرزندان نبود. اما در حال حاضر تعداد فرزندان اهمیت ندارد و تنها یک فرزند به انتخاب مادر از سربازی معاف خواهد شد، توجه داشته باشید که معافیت مددجویان در حین تحصیلی مانعی ندارد.

abedi بازدید : 122 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)

🔴ایثارگران بدانند


✅ بازگشت به کار مجدد ایثارگران چه مراحلی دارد و شامل کدام گروه از ایثارگران می‌شود؟


عزیزان جانباز به استناد ماده 4 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان فقط برای یکبار می‌توانند اعاده بکار شوند و آزادگان عزیز به استناد ماده 60 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران صرفاً برای یکبار می‌توانند اعاده بکار گردند به شرط آنکه به موجب رأی صادره از مراجع قضائی یا هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری و یا سایر مراجع قانونی مربوط به دلیل محکومیت از کار برکنار نشده‌اند باشند. فرزندان معزز شهید به استناد بند "الف" ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه که از امتیازات مقرر برای جانباز 50% و بالاتر برخوردارند، می‌توانند اعاده بکار شوند. این عزیزان با مراجعه به بنیاد استان و مکاتبه با دستگاه مربوطه تقاضای خود را پیگیری می نمایند.

abedi بازدید : 131 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)

تمامی جانبازان با هر درصد جانبازی باید در کمیسیون‌های پزشکی از جهت از کارافتادگی مورد معاینه قراربگیرند و وضعیت آنان تعیین شود. برابر دستورالعمل تعیین از کارافتادگی کلی جانبازان گردش‌کار مصوب 81/5/16 فرماندهی معظم کل قوا، تمامی جانبازان در کمیسیون‌های پزشکی، مورد بررسی قرارخواهند گرفت. چنانچه از کارافتاده کلی تشخیص داده شوند آرای آنان در 4نسخه تهیه خواهد شد و حسب مورد به مراجع ذی‌ربط جهت ارائه تسهیلات ارجاع می‌شود و درصورتی که از کارافتاده کلی نباشند، تنها یک برگ مبنی بر عدم از کار افتادگی کلی در پرونده بایگانی شده و موضوع به اطلاع جانباز خواهد رسید.


جانبازان مستخدم که از کارافتاده کلی می‌شوند با رضایت شخصی می‌توانند در دستگاه محل خدمت خود از امتیاز قانون حالت اشتغال استفاده کرده و بدون حضور در محل کار از حقوق و مزایای کامل بهره‌مند شوند و در صورتی که مایل باشند همچنان در محل کار خود خدمت کنند؛ این موضوع مانع از دریافت حقوق ایثارگری آنان نخواهد بود و آنان به استناد نظریه معاون حقوقی و امور مجلس رئیس جمهوری به شماره 26577 مورخ 85/4/5 که اعلام می‌دارد: «حقوق حالت اشتغال نیز مشمول حکم تبصره (حقوق بابت جانبازی) بوده و دریافت آن توأم با دریافت حقوق از بابت استخدام (رسمی یا غیررسمی) بلامانع است و در این خصوص تفاوتی میان مستخدم بودن یا نبودن جانباز پیش از وضعیت جانبازی وجود ندارد.


ضمن آنکه در تبصره الحاقی مورد بحث، مسبوق بودن برقراری و دریافت حقوق حالت اشتغال بر استخدام و دریافت حقوق از بابت آن شرط نشده است» از این حقوق برخوردارند. بنابراین تمامی جانبازانی که مستخدم و دارای رای از کارافتادگی هستند و همچنان مایل باشند در محل خدمت خود حاضر شوند، می‌توانند از بنیاد شهید و امور ایثارگران متقاضی حقوق حالت اشتغال به‌عنوان حقوق ایثارگری باشند.

abedi بازدید : 153 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)

ایثارگران و فرزندان آنان مشمول ۳۰درصد سهمیه استخدامی در دستگاه‌های موضوع ماده ۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران هستند.

 دستگاه‌هاي ماده 2 قانون شامل كليه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، دستگاه‌هاي اجرايي، ‌مؤسسات و شركت‌هاي دولتي و ملي‌شده تحت پوشش قوه قضاييه و سازمان‌ها و مؤسسات تابعه، صدا و سيما، دانشگاه آزاد، نيروهاي مسلح و... هستند. دستگاه‌هاي نامبرده در ماده2 از چنان عموميتي برخوردارند كه تقريبا هيچ دستگاه، سازمان، شركت و مؤسسه‌اي از شمول آن خارج نيست. به عبارتي حتي شركت‌هاي تحت پوشش قانون كار يا مقررات تأمين اجتماعي و قوانين خاص را هم پوشش مي‌دهند. بنابراين نهادي كه خارج از تعيين سهميه استخدامي ايثارگران باشد وجود ندارد و نهادهاي متولي به‌ويژه بنياد شهيد نبايد اعمال اين سهميه قانوني را فقط در دستگاه‌هاي اجرايي دولتي دنبال كنند. اين سهميه شامل دو بخش 25درصدي و 5درصدي است که در صورت تحقق دقیق و کامل آن مشکل اشتغال ایثارگران کاملا مرتفع خواهد شد.

abedi بازدید : 104 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)

https://rozup.ir/view/2642385/IMG_20180904_012021_794.jpg

♦️داود محمدی نماینده مردم قزوین می گوید این حق مردم است که از رای نمایندگان مطلع باشند

🔹“بنده هر سه طرحِ مربوط به شفاف سازی آرا‌ء نمايندگان را امضا كرده ام"/صدای قزوین


abedi بازدید : 144 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)

https://rozup.ir/view/2642337/IMG_20180903_231307_403.jpg

⭕️حجت الاسلام والمسلمین ولیزاده مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری و سردار حاج رحیم صدقیان مشاور امر ایثارگران استاندار اردبيل در ادامه سفر های خود به شهرستان پارس آباد با همراهی  فرماندار پارس آباد و تعدادی از مسوولان شهرستانی امروز  ضمن حضور در منزل  جانباز سر افراز حاج عباس آزاد و خانواده معظم شهیدان آتشی و احمدزاده  با آنها دیدار کرده با آرمانهای والای شهیدان تجدید میثاق نمودند.

bahar بازدید : 121 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)

Bahar:

🌐 پرونده جامع الکترونیکی سلامت برای تمامی ایثارگران تشکیل می شود


💠 مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر کمیته سلامت و توان‌بخشی خانواده معظم شهدا و ایثارگران از تشکیل پرونده جامع الکترونیکی سلامت برای تمام ایثارگران با همکاری بیمه دی خبر داد.

🔹محمداسماعیل علی‌پور با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کمیته سلامت و توان‌بخشی خانواده معظم شهدا و ایثارگران در محل دبیرخانه این کمیته گفت: در این جلسه تشکیل پرونده جامع الکترونیکی سلامت برای تمام ایثارگران با همکاری بیمه دی به تصویب رسید.

وی افزود: در حال حاضر و با همکاری اداره کل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران، نرم‌افزار لازم برای تشکیل پرونده الکترونیک سلامت ایثارگران تهیه و اطلاعات پایش سلامت حدود ۱۶۰ هزار ایثارگر در آن ثبت ‌شده است.


abedi بازدید : 121 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)

📸 بازدید حاج آقا دکتر نوروزی و دیگر اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی به همراه معاونین قوه قضائیه از زندان مرکزی ارومیه

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عضو کدام دسته از ایثارگران هستید؟
    چگونه با کمپین تلگرامی رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد آشنا شدید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2817
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 900
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 34
  • گوگل دیروز : 34
  • بازدید هفته : 2,541
  • بازدید ماه : 6,089
  • بازدید سال : 49,398
  • بازدید کلی : 1,510,092