loading...
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
آخرین ارسال های انجمن
abedi بازدید : 67 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)
📝جهت اطلاع ايثارگران از #پيگيري_مشكل_جانباز_بازنشست_شده_با_كاهش_گروه_حقوقي
🖌س: من دوسال جبهه بودم در پایان خدمتم مجروح شدم و الان هم جانباز ۶۰ درصد هستم. در اموزش وپرورش ۳۱ سال خدمت کردم و در این بین چند گروه و تشويقي بابت جانبازی هم گرفتم ولي بعد از اینکه به من اعلام کردند که شما یکسال قبل مي بايست بازنشست میشدید با زدن حکم بازنشستگیم حقوق یک سالي را که خدمت کرده بودم یک جا از پاداشم کم کردند وحکمم را با تقلیل ۴ گروه پایین تر زدند یعنی بنده ان موقع گروه ۱۷ بودم که در حکم بازنشستگیم ۱۳ را منظور کردند و بعد از اعتراضم گفتند این گروه ها تا زمانی که شما شاغلید ارزش دارد ولا غیر 
ايا قانوني است؟
🖌ج: دبير كميسيون ماده ١٦ رسيدگي به شكايات ايثارگران: پاسخ وزارت آموزش و پرورش درباره درخواست این جانباز عزیز با كد ملي...: با سلام
به استحضار می رساند؛ نامبرده در تاریخ ۹۲/۱/۵  با ۳۰ سال خدمت و با طبقه چهارده در ناحیه ۴ مشهد بازنشسته شده است.
با اجرای قانون مدیریت و همسان سازی گروه با طبقه، در احکام کارگزینی گروه ۲۰ که حداکثر گروه بود با طبقه ۱۶ همسان شد و در واقع از گروه تمام کارکنان دولت ۴ عدد کم شد و نام طبقه را به خود گرفت و همکاران ضرر مالی نداشتند و نامبرده نیز از این موضوع مستثنی نبوده است. در ضمن در تاریخ ۹۱/۱۲/۱ با بخشنامه دولت یک طبقه تشویقی مجدد گرفته است و هنوز سندی یافت نشده که از ایشان پولی اخذ شده و طبق روال معمول افراد براساس  زمان صدور ابلاغ بازنشستکی با دستگاه قطع ارتباط می نمایند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عضو کدام دسته از ایثارگران هستید؟
    چگونه با کمپین تلگرامی رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد آشنا شدید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2817
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 901
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 146
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 35
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 53,969
  • بازدید کلی : 1,514,663