loading...
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
آخرین ارسال های انجمن
abedi بازدید : 38 دوشنبه 11 آذر 1398 نظرات (0)

📝جهت اطلاع ايثارگران از #بيمه_تكميلي_فرزندان_جانبازان_پس_از_استخدام 🖌س: من فرزند (دختر) جانباز ٣٥ درصد هستم پس از قبولي در ازمون فراگير در يكي از دستگاهها، بيمه تكميلي من از سوي بنياد قطع شد من الان براي بيمه تكميلي چه كنم؟يكي از دوستان من وضعيتي مشابه من دارد با اين تفاوت كه فرزند شهيد است و بيمه تكميلي او قطع نشده است علت چيست؟ 🖌ج: معاونت بهداشت و درمان: فرزندان جانبازان تا زماني كه تحت تكفل پدر هستند و جايي استخدام نشده اند مي توانند تحت پوشش بيمه مكمل از سوي بنياد قرار بگيرند (فرزند دختر تا زمان تاهل و فرزند پسر تا سن ٢٢ و درصورت تحصيل تا ٢٥ سالگي)ولي فرزندان شهيد محدوديت ندارند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عضو کدام دسته از ایثارگران هستید؟
    چگونه با کمپین تلگرامی رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد آشنا شدید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2817
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 901
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 146
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 35
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 53,968
  • بازدید کلی : 1,514,662