loading...
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ودادی در تاریخ 1396/07/15 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

با سلام پدر بنده 31ماه خدمت داوطلبانه دارند آیا من میتونم از سی درصد تخفیف شهریه دانشگاه آزاد استفاده کنم؟ باید به کجا مراجعه کنم؟خیلی ممنون
پاسخ : با سلام
بله تعلق میگیره منتهی باید باید صبر کنین چون هنوز اجرایی نشده.در صورت اجرا شدن اطلاع رسانی میشه

این نظر توسط محمد در تاریخ 1396/06/12 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

سلام علیکم .طبق مورد اول بند ث ماده ۸۸ قانون ششم توسعه ، فرزند رزمنده و مشمول تخفیف حداقل ۳۰٪ دانشگاه آزاد هستم ، این تخفیف را باید دانشگاه بدون دخالت بقیه ارگان ها اعمال کند یا باید بنیاد ایثارگران ۳۰٪ هزینه ها را متقبل شود؟ در صورت استنکاف یا خودداری دانشگاه یا بنیاد از اجرای تعهدات مربوط به طرح تخفیف تا پایان امسال ،مستندات کافی (یعنی یک قانون مصوب بدون تبصره های مبهم) موجود هست که بنده بتونم با سند اثبات کننده عدم تمکین دانشگاه و بنیاد به این قانون ، بتونم از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری کنم؟ انتخاب بنده برای ادامه تحصیل به جواب شما بستگی داره.
تشکر می‌کنم بابت صرف وقت و پاسختون به درخواست و سوال بنده.
پاسخ : سلام
این قانون هنوز اجرایی نشده. طبق گفته ی بنیاد نهایت تا اواخر مهر ماه اجرا میشه

این نظر توسط امید مهر در تاریخ 1396/06/11 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید بخاطر زحمات روز افزون
من جانباز زیر 25 درصد هستم، دانشجوی دکترای دانشگاه ازاد، چطور میشه از این تخفیف 30 درصد استفاده کرد؟
پاسخ : سلام
به بنیاد شهرتون مراجعه کنین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عضو کدام دسته از ایثارگران هستید؟
    چگونه با کمپین تلگرامی رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد آشنا شدید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2817
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 899
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 471
  • باردید دیروز : 274
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 2,606
  • بازدید ماه : 7,850
  • بازدید سال : 40,600
  • بازدید کلی : 1,501,294