loading...
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
آخرین ارسال های انجمن
abedi بازدید : 142 یکشنبه 08 مهر 1397 نظرات (0)

س - سلام خسته نباشی برادر بزرگوار بنده در تاریخ 81ازکارافتاده شدم در تاریخ 85 از حالت اشتغال استفاده کردم ودر تاریخ 95 بازنشسته شدم  سوال بنده این است ایااز سال 81 تا 85 که بنده در اداره کارمی کردم میتوانم علاوه بر حقوق اصلی طلب حقوق حالت اشتغال نمایم   و ایا حقوق بازنشستگی من دقیقا باید از اخرین فیش حقوقی بنده که در ان فوق العاده ایثارگری هم منظور شده استفاده  گردد

و همچنین من در زمان قبل از استفاده کردن حالت اشتغال کارشناس رتبه 2 بودم که از ان زمان تا سال 95 هیچ ارتقا رتبه به من داده نشده حال انکه اگر حضور فیزیکی در سر کار میداشتم ارتقا رتبه می گرفتم ایا این طبق قوانین درست است 

خواهشمندم در جواب اشاره به شماره نامه ها نمایید تا بتوانم پیگیری نمايم


ج- منع قانوني براي دريافت حقوق حالت اشتغال براي ساهاي 81 الي 85 وجود ندارد هر چند مسير سختي است و تحقق اين حق توجيه بسياري از مسئولين را مي طلبد كه در فهم موضوع بسيار مشكل دارند.

حقوق بازنشستگي شما بر اساس ماده 40 قانون جامع ، بر اساس آخرين حقوق و مزاياي دريافتي بايد پرداخت شود و فوق العاده ايثارگري هم شامل آن است .

حسب قانون  با مشمولان حالت اشتغال در كليه مقررات همطراز شاغلين رفتار خواهد شد . ارتقا رتبه شما بايد مانند شاغلين انجام شود و چنانچه اقدام نشده و پيگيري اداري شما نتيجه نداده است از طريق كميسيون ماده 16 اقدام كنيد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عضو کدام دسته از ایثارگران هستید؟
    چگونه با کمپین تلگرامی رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد آشنا شدید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2817
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 900
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 3,042
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 3,594
  • بازدید ماه : 9,721
  • بازدید سال : 53,030
  • بازدید کلی : 1,513,724