loading...
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
آخرین ارسال های انجمن
issarr بازدید : 778 سه شنبه 16 خرداد 1396 نظرات (3)

با سلام
توجه توجه

قابل توجه همسر و فرزندان رزمندگان شش ماه حضور داوطلبانه متقاضی سهمیه کنکور ۹۶

بدینوسیله به اطلاع میرساند جهت گرفتن کد ۱۲رقمی به امور انسانی سپاه محل پرونده رزمنده مراجعه نمایید

ضمنا در خصوص تبدیل سه چهارم مدت حضور در جبهه غیر داوطلبانه به داوطلبانه در حال پیگیری هستیم که به محض حصول نتیجه از طریق همین کانال اطلاع رسانی صورت میگیرد و عزیزان ذینفع هم حتما پیگیر باشند با توجه به محدودیت زمانی حقی از عزیزان ضایع نگردد

برادر کوچک شما
ملایی

التماس دعا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانا در تاریخ 1396/07/05 و 18:02 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض ادب
میبخشید من یک سوال داشتم
خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
پدر من در زمان جنگ 18 ماه خدمت سربازی یودند (سپاه) و یک ماه داوطلبانه در جبهه حضور داشتند
من میخواهم در ازمون وکالت شرکت کنم و میخواستم بدانم آیا 3/4 داوطلبانه بودن مشمول حال پدر من میشود؟ آیا من میتوانم از سهمیه فرزندان رزمندگان استفاده نمایم؟
پدر من کارت ایثار ندارند چون ارتشی نبوده اند ...آیا برای سپاه مزایایی وجود دارد؟
ثبت نام آزمون من چند روزی هست که شروع شده و من برای دریافت کد رهگیری 12 رقمی سایت های مختلفی راگشته ام اما همه آن ها برای ایثارگران عزیز بوده است

خواهشمندم راهنمایی بفرمایید که من دقیقا به کجا باید مراجعه کنم ...آیا نتیجه ایی خواهد داشت؟برای من فقط چند روز زمان باقی مانده ...
خیلی متشکرم از لطفتون
پاسخ : سلام
سوالتون رو تو تلگرام مستقیم از اقای ملایی بپرسین

https://telegram.me/Mohmmadir0012

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1396/03/20 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی ممنونم از لطفتون


سپاسشکلک

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1396/03/18 و 15:14 دقیقه ارسال شده است

سلام

خسته نباشید

یه سوالی داشتم که ممنون میشم پاسخ بدین چون از هر کسی سوال میکنم پاسخ مطمئنی نمیشنوم



پدر من جانباز10 درصد هستند

کنکور سراسری 96 شرکت کردم

میخوام بدونم سهمیه رزمندگان و جانبازان شامل حال من میشه یا نه؟





خیلی ممنونم

---------------------------------

جواب : بله شامل شما هم میشه،به سایت سنجش مراجعه کنید و نوع سهمیتون رو تغییر بدین،فقط تا ۲۱ خرداد فرصت دارید که این ویرایش رو انجام بدین.در ضمن حتما به بنیاد هم مراجعه کنین و از ثبت مشخصاتتون در سجایا مطمعن بشین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عضو کدام دسته از ایثارگران هستید؟
    چگونه با کمپین تلگرامی رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد آشنا شدید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2817
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 899
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 446
  • باردید دیروز : 274
  • گوگل امروز : 25
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 2,581
  • بازدید ماه : 7,825
  • بازدید سال : 40,575
  • بازدید کلی : 1,501,269