loading...
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
آخرین ارسال های انجمن
abedi بازدید : 98 چهارشنبه 04 مهر 1397 نظرات (0)

س - با سلام و عرض ادب اینجانب جانباز ۲۵℅ و بازنشسته سازمان تامین اجتماعی هستم. مدت ۲۸/۵ سال سابقه کار داشته و کارمند سازمان بنیاد شهید و ایثار گران تهران بودم. در طول مدت خدمت حقوقی بعنوان جانبازی دریافت نکردم و در پایان خدمت از قانون بازنشستگی پیش از موعد استفاده کرده و مبنای پرداخت حقوق از طرف سازمان تامین اجتماعی میانگین دو سال آخر خدمت محاسبه شده است. می خواستم بدانم آیا حقوق جانبازی ب من تعلق میگیرد؟

با توجه ب اینکه جانباز بودن من در  سوابق تامین اجتماعی منظور نشده آیا می توانم از طریق دیوان عدالت اداری شکایت کنم تا با توجه ب جانباز بودنم آخرین دریافتی ملاک محاسبه حقوق باز نشستگی قرار گیرد؟  با تشکر 


ج- چنانچه داراي راي ازكارافتادگي كلي و ياجزيي باشيد فارغ  از دريافت حقوق استخدامي يا بازنشستگي مي توانيد از حقوق حالت اشتغال يا حقوق وظيفه به عنوان حقوق ايثارگري استفاده كنيد. اگر از قانون نحوه بازنشستگي جانبازان استفاده نكرده باشيد نمي توانيد از آخرين حكم حقوقي در بازنشستگي استفاده كنيد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عضو کدام دسته از ایثارگران هستید؟
    چگونه با کمپین تلگرامی رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد آشنا شدید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2817
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 901
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 255
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 892
  • بازدید ماه : 892
  • بازدید سال : 54,590
  • بازدید کلی : 1,515,284