زمان جاری : جمعه 08 تیر 1403 - 9:37 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 1268
نویسنده پیام
issarr آفلاین



ارسال‌ها : 37
عضویت: 14 /6 /1396
تشکرها : 2
تشکر شده : 16
سخنی با نمایندگان در رابطه با قانون کسری ایثارگران از طرف جمعی از فرزندان ایثارگران
متن...نویسنده:سعید علی یاری

با سلام و صلوات بر محمد و خاندان پاک او نماینده محترم همان گونه که مستحضر هستین ۳۰ سال از زمان جنگ میگذرد و همچنان مجاهدان و ایثارگرانی در راه امام (ره) مشکلات زیادی دارند.انان بودند که از جانو مال خود گذشتند و برای این سرزمین در راه آرمان های امام جنگیدند اما چه شده که اکنون در ده90 هیچ ارزشی برای آن بزرگواران قائل نمیشوند.مگرنه این که این عزیزان شهدای زنده اندو میتوانستند توفیق شهادت داشته باشند؟
امروزه فرزندان این عزیزان نیز دچار مشکل شده اند...فرزندانی که اگر امروز نیز میان ما و اسرائیل و آمریکای جنایتکار دربگیرد اولین سینه های سپردر جلوی سرب های دشمن ،فرزندان ایثارگران و جانبازان هستند.
چه شده که مجلس محترم شورای اسلامی به فکر این عزیزان بوده و قانونی را تصویب کرده اما فرزندان نوح نبی و حافظان این سرزمین(ستاد مشترک) بر روی این تصمیم پای نهاده و جلوی آسایش و آرامش بعد از ۳۰ سال این بزرگواران را گرفته اند ؟؟؟!!!
قانون کسری خدمت به ازای هر یک ماه جبه پدرانشان ،یک ماه کسر خدمت که حق این عزیزان است همچنین خرید خدمت و همچنین کسری هر درصد از جانبازی پدرانشان که گویی انگار (با هر تکه از جانو تن پدرانشان مقایسه میشود ) یک ماه کسر خدمت شامل حالشان میشود را اجرادنمیکنند و مایع شرمساری است.
از شما نمایندگان این ملت شهید پرور و بزرگوار درخواست داریم تا با پافشاری و احقاق حق این بزرگواران و اجرایی شدن اصل قانون مایع سربلندی و سرافرازی ابتدا شهدای ۸ سال دفاع مقدس و سپس رهبر بزرگوارمان حضرت ایت الله خامنه ای(مدظل) و در نهایت ایثارگران ک جانبازان ما شوید.
آرزوی توفیق روز افزون
جمعی از فرزندان ایثارگران

شنبه 18 شهریور 1396 - 17:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
sadri20 آفلاین




ارسال‌ها : 2
عضویت: 24 /6 /1396
محل زندگی: شیراز
تشکر شده : 1

پاسخ : 3 RE سخنی با نمایندگان در رابطه با قانون کسری ایثارگران از طرف جمعی از فرزندان ایثارگران
باید در این ارتباط یک اعتراض دسته جمعی انجام دهیم یا

علاوه بر مذاکره با نمایندگان مجلس با خط دادن به رسانه ها این موضوع را مدیریت کنیم

تا حداقل شاید در زمره کسانی قرار بگیریم که به قانون احترام نگذاشتند و سرباز غایب و فراری بودند اما ستاد کل با اخذ پول به جای سربازی رفتن آنها موافقت کرد

جمعه 24 شهریور 1396 - 04:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از sadri20 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: issarr /
sadri20 آفلاین




ارسال‌ها : 2
عضویت: 24 /6 /1396
محل زندگی: شیراز
تشکر شده : 1

پاسخ : 4 RE سخنی با نمایندگان در رابطه با قانون کسری ایثارگران از طرف جمعی از فرزندان ایثارگران

📣📣📣سخنی کوتاه با مخالفین طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگر

📣📣📣همه مسئولان اذعان دارند که اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به پاس جانفشانی های جوانان و نوجوانانی است که در طی هشت سال دفاع مقدس ارزشترین هستیشان که جانشان است را برای دفاع و حفظ این نظام گذاشتند که این اقتدار ایجاد شده و امروز این اقتدار به پاس رهبر معظم انقلاب حفظ شده است.

📣📣📣آنچه که دل بسیاری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به درد آورد مخالفت سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای مخالفت طرح کسر خدمت سربازی فرزندان ایثارگران بود.

📣📣📣جناب سرلشکر باقری نمیدانم چه منطقی استدلال کرده اید که قانون خرید خدمت برای کسانی که هشت سال غیبت کرده اند و به قانون احترام نگذاشته اند را حاضرید با مباحث مالی معاوضه کنید اما حاضر به اجرای قانونی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی بمنظور حمایت از ایثارگران تصویب کرده اند، نیستید.

📣📣📣 مگر چه تعداد فرزند ایثارگر باقی مانده که هنوز به خدمت مقدس سربازی نرفته است و ایا تعداد افرادی که به خدمت مقدس سربازی نرفته اند قرار است همه در یک تاریخ اعزام شوند. حتی نمایندگان مجلس هم آمار مشمول شدن 60 هزار نفر از این قانون را تکذیب کرده اند و اعلام کرده اند که آمار دقیقی در این رابطه ندارند.

📣📣📣بنابراین استدلال‌هایی مبنی بر تعداد بسیار مشمولان ایثارگر و خالی شدن پادگان‌ها از سرباز از سوی مسئولان ستاد مشترک؛ منطقی به نظر نمی رسد بهتر است اگر با مشکل خالی بودن پادگان ها از سرباز روبرو هستید برای سربازان غایب و فراری تدبیری بیندیشید به جای آنکه حاضر شوید به معاوضه مالی بپردازید به طوری که به کارگیری غائبین به وسیله نیروی انتظامی کار چندان پیچیده ای نیست.

📣📣📣رزمندگان دفاع مقدس و ایثارگران و گوش به فرمانان لبیک به رهبری نه تنها از بنیاد شهید و هیچ ارگان دیگری حمایتی ندیدند حتی از ستاد کل نیروهای مسلح هم در این رابطه حمایتی ندیدند حداقل انتظارمان از ستاد کل نیروهای مسلح بر این است با فرزندان ایثارگران همانند کسانی که به قانون پشت کردند و به سربازی نرفته اند برخورد کند و باپرداخت مبلغی سربازی را به آنها بفروشد

والسلام
جمعی از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

جمعه 24 شهریور 1396 - 04:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
bahman آفلاین




ارسال‌ها : 2
عضویت: 11 /5 /1396
تشکر شده : 1

پاسخ : 5 RE سخنی با نمایندگان در رابطه با قانون کسری ایثارگران از طرف جمعی از فرزندان ایثارگران
سلام فکر نکنم کسی اندازه من پیگیر این قانون باشه
عضوکمیسیون قضایی مجلس: سازمان نظام وظیفه با اجرا نکردن کسر خدمت سربازی فرزندان ایثارگر در حال تخلف است
اظهارات سردار کمالی سبب شد تا به سراغ حجت الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی مجلس برویم، وی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در پاسخ به این سوال که یک مصوبه در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد و تبدیل به قانون می‌شود و حتی شورای نگهبان نظر خود را اعلام می‌کند چه مدت زمانی نیاز است تا اجرایی شود، گفت: از زمان ابلاغ رییس جمهور یا رییس مجلس به دستگاه دولت باید قانون اجرا شود. در واقع زمانی که قانون از یک روزنامه رسمی اعلام می‌شود، آن قانون لازم الاجراست.
حجت الاسلام حسن نوروزی در واکنش به صحبت‌های سردار کمالی گفت: سردار کمالی یا مصوبات قانون را نمی‌داند یا از پاسخ به سوال شما شانه خالی کرده است. اصل برنامه پنجم توسعه، پنج ساله است، در واقع باید گفت سردار کمالی در مقابل فرزندان رزمندگان لجبازی می‌ کند، هر قانون بلافاصله بعد از ابلاغ باید اجرا شود در غیر این صورت تخلف صورت گرفته است.
عضو کمیسیون قضایی مجلس در آخر خاطر نشان کرد: سردار کمالی با اجرا نکردن این قانون، تخلف کرده و مدیون مردم و رزمندگان است.
حقوقدان: در صورت اجرا نشدن قانون، مشمولان حق دارند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند
این اظهارنظرها سبب شد تا این موضوع را از یک حقوقدان جویا شویم که امید مرادی عنوان کرد قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران یک قانون لازم الاجراست و باید بدون چون و چرا از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی اجرا شود.
وی در ادامه با بیان اینکه در صورتی که سازمان نظام وظیفه کشور از اجرای این قانون به بهانه های مختلف امتناع کند، مشمولان قانون حق دارند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند و دیوان نیز سازمان را ملزم به تمکین از قانون خواهد کرد، گفت: بهانه هایی مانند نیاز به اقدامات کارشناسی برای اجرای قانون، همان طور که قبلا هم عضو کمیسیون امنیت مجلس اظهار کرده است، دلیل تمرد از اجرای قانون نیست. چرا که قانون با نظرات کارشناسی نمایندگان حقوقی و پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح و در کمیسیون های تخصصی مجلس مورد بررسی و در صحن مجلس به تصویب رسید، سپس مورد تایید فقها و حقوقدانان شورای نگهبان قرار گرفت، لذا لازم الاجراست.
به گفته مرادی، اذن رهبری نیز در نظر تاییدی فقهای شورای نگهبان که منصوب رهبری هستند، لحاظ شده و مصوبه دارای تایید شرعی نیز است.))


من رفتم تو سایت دیوان عدالت اداری شکایتموثبت کردم این سایتشه www.divan-edalat.ir و حضوری هم رفتم به نمایندگی دیوان عدالت و برگه شکایتمو تنظیم کردم قرارشد جوابمو هرچه زودتر پیگیری کنن.ولی خودتون میدونیدما همه تویه میدونیم و یک دست صدا نداره ما چندهزار نفریم اگه همه برن شکایت کنن مطمینم این مصوبه پیگیری و اجرایی میشه و عاجزانه از همه درخواست دارم برید به نمایندگیها در تمام استانها شعبه داره و شکایت کنید چون تصویب شده باید اجرابشه ما هم باید با خبرگذاریها هم قدم بشیم! این هم نمایندگی های دیوان عدالت خواهشا برید شکایت کنید اگه نشستید کسی کاری براتون کنه هیچ فایده نداره خودتون بایدتلاش کنیدتابه حقتون برسید!!
1-دفتر استان اصفهان
اصفهان - فلکه صارمیه - ابتدای خیابان آتشگاه - رو به روی پمپ بنزین - مجتمع شماره 2 دادسرای عمومی و انقلاب - دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 37725721-031

2-دفتر استان گلستان
گرگان - خیابان شهید بهشتی -دادگستری شهرستان گرگان- دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 32223555-017

3- دفتر استان یزد
یزد - بلوار مدرس - نرسیده به بیمارستان شهدای کارگر - ساختمان جدید دادگستری کل استان یزد - دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 38267614-035

4-دفتر استان گیلان
رشت -بلوار شهید مدرس-حد فاصل میدان امام حسین(ع) و میدان جانبازان -دادگستری کل استان گیلان-دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری- کدپستی : 41877885684
شماره تماس:33834701-013 33855192-013

5-دفتر استان خراسان رضوی
مشهد – خیابان مدرس–دادگاه های عمومی و انقلاب مشهد(چهار طبقه)- طبقه همکف– دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس :32014566 - 051

6- دفتر استان قزوین
قزوین- خیابان شهیدبابائی- جنب پارک الغدیر - دادگستری کل استان قزوین - دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 33677029-028

7- دفتر استان همدان
همدان - خیابان بوعلی (سیزده خانه) - دادگستری کل استان همدان - طبقه سوم - دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 38268187-081

8-دفتر استان کردستان
سنندج- میدان آزادی - مجتمع شوراهای حل اختلاف شهرستان سنندج - دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 33281134-087

9-دفتر استان کرمانشاه
کرمانشاه- چهار راه ارشاد - بلوار بنت الهدی - جنب اداره محیط زیست -دادگستری کل استان کرمانشاه - طبقه همکف-دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 38237299-083

10-دفتر استان کهکیلویه و بو یر احمد
یاسوج - خیابان شهید منتظری- خیابان سردار 5-ساختمان شماره 2دادگستری -طبقه دوم واحد دو .دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 33222817-074

11-دفتر استان خراسان جنوبی
بیرجند - خیابان طالقانی14-شورای حل اختلاف خراسان جنوبی طبقه اول دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 32222334-056

12-دفتر استان آذربایجان شرقی
تبریز - ابتدای سر بالایی خیابان ولی عصر -ساختمان شماره یک دادگستری کل آذربایجان شرقی-طبقه همکف دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 33291855-041 33386337-041

13-دفتر استان کرمان
کرمان -چهارراه توحید (ارگ)ساختمان مرکزی داد گستری استان کرمان دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 31226369-034 31226276-034

دوشنبه 03 مهر 1396 - 21:44
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از bahman به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: issarr /
bahman آفلاین




ارسال‌ها : 2
عضویت: 11 /5 /1396
تشکر شده : 1

پاسخ : 6 RE سخنی با نمایندگان در رابطه با قانون کسری ایثارگران از طرف جمعی از فرزندان ایثارگران

14-دفتر استان فارس
شیراز-خیابان ساحلی شرقی بالاتر از ترمینال کاراندیش-سمت راست ساختمان ابلاغ دادگستری فارس- طبقه دوم دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 32258309-071 32258310-071

15-دفتر استان قم
قم- خیابان ساحلی -ساختمان دادگاه جزایی -طبقه اول دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس:37757750-025


16-دفتر استان اردبیل
اردبیل-میدان بسیج- دادگستری کل استان اردبیل-طبقه اول -دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 33731661-045

17-دفتر استان سمنان
سمنان - بلوار قدس- دادگستری کل استان سمنان-طبقه همکف- دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 33351025-023 (داخلی 300)

18-دفتر استان هرمزگان
بندر عباس- چهرراه مطهری - دادسرای عمومی و انقلاب -طبقه همکف-دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس : 33338080-076

19-دفتر استان مرکزی
اراک خیابان هیپکو-پایین تر از مسجد حضرت زهرا (س)اداره کل داد گستری استان مرکزی -دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 33134772-086

20-دفتر استان سیستان و بلوچستان
زاهدان - خیابان آزادی-اداره کل دادگستری استان زاهدان - دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس : 33319620-054

21-دفتر استان آذربایجان غربی
ارومیه -خیابان مافی- مجتمع دادگاههای حقوقی- دفتر نمایندگی استانی دیوان عدالت اداری
شماره تماس : 32349001-044 32357238-044

22-دفتر استان خوزستان
اهواز-کوی نبوت - مجتمع قضائی شهید باهنر- طبقه اول – دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس : 32270307-061

23-دفتر استان لرستان
خرم آباد – انتهای خیابان امام خمینی – دادگستری کل استان لرستان
شماره تماس: 33302071-066 33315481-066

24-دفتر استان چهار محال و بختیاری
شهرکرد-خیابان آیت اله کاشانی-ساختمان دادگستری شماره1- طبقه اول-اتاق23 و 24
شماره تماس : 33348223-038

25- دفتر خراسان شمالی
بجنورد-بین میدان دولت و بازرگانی روبروی مصلا- مجتمع قضائی شهید بهشتی- زیرزمین دفتر نمایندگی دیوان
تلفن تماس: 32247362-058

26-دفتر استان زنجان
زنجان- بزرگراه 22 بهمن- میدان سربازگمنام – دادگستری کل استان زنجان- طبقه همکف - اتاق 131- دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس: 33473255-024

27-دفتر استان بوشهر
بوشهر- چهارراه دادگستری – مجتمع اداری دادگستری کل استان بوشهر – دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس : 33336286-077

28- دفتراستان البرز
کرج – عظیمیه – میدان طالقانی – دادگستری استان البرز- طبقه دوم - دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس : 32519082-026

29- دفتر استان ایلام
ایلام-بلوار آزادی- جنب دانشگاه علوم پزشکی - نرسیده به میدان کشوری- دادگستری کل استان ایلام - دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس:33336204-084



30- دفتر استان مازندران
ساری – خیابان مازیار – خیابان امیرکبیر- ساختمان شماره 2 دادگستری کل استان – طبقه اول – دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری
شماره تماس : 33311929-011

دوشنبه 03 مهر 1396 - 21:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | سخنی با نمایندگان در رابطه با قانون کسری ایثارگران از طرف جمعی از فرزندان ایثارگران | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS